Élj teljes és kiegyensúlyozott életet

Fizikai és érzelmi fájdalmak

Sokan fordulnak valamilyen kiegészítő terápiához segítségért, mert fájdalmuknak látszólag nincs orvosilag kezelhető oka.

Ha egy fájdalom nem reagál a kezelésekre, akkor a gyökérokát kell beazonosítani és kiegyensúlyozni.

Gyakori, hogy a fájdalom egy érzelmi ügy fizikai szinten való megnyilvánulása. A kvantumfizika kétséget kizáróan bebizonyította, hogy gyakorlatilag egy energia által egybentartott atomkupac vagyunk. Az energia rezeg, vibrál, és megmarad. Emlékszel? Nem vész el, csak átalakul - tehát átalakítható!

Sajnos gyakran megtörténik, hogy életünk folyamán nem adunk magunknak időt és lehetőséget az érzelmeink helyes kezelésére, megélésére és feldolgozására. Ezeknek a bennünk ragadt érzelmi állapotoknak a rezgései aztán az energiarendszerünk sűrűbb, azaz fizikai szintjén is megjelennek, gyakran fájdalmakat vagy egyéb kellemetlenségeket okozva, ha nem foglalkozunk velük időben.

Biztosan hallottál már sok olyan történetet, hogy reflexológusok, fizioterapeuták, masszőrök vagy kiropraktorok teljesen váratlanul érzelmi reakciókat váltottak ki a kliensükből, amikor fájdalmas területeken dolgoztak.

Képzett Energetikai kineziológusként olyan technikákkal dolgozom, melyek mind a fizikai, mind az érzelmi alapú fájdalmak okát képesek feltérképezni és feloldani. A kineziológiai módszerek már több, mint 30 éve folyamatosan fejlődnek, és holisztikus, komplementer eljárásként lehetővé teszik, hogy számos, fájdalmat okozó téma gyökerét megtaláljuk és sikerrel megszüntessük velük.

A rendszer a jóllét minden szintjére hatni tud. Fizikai és strukturális, táplálkozási és biokémiai, mentális és érzelmi, energetikai és környezeti hatások szintjén is. Ha megvan az alap probléma, addig dolgozunk rajta, amíg a fájdalmat kiváltó hatása meg nem szűnik.

A módszer tökéletesen alkalmazható kiegészítő segítségként, vagy más eljárás hatásának erősítésére.

Fontos: ismeretlen eredetű, főleg szerveket érintő fizikai fájdalmak MINDEN esetben orvosi kivizsgálást igényelnek! Az orvosi kezelést nem helyettesíti az energetikai kineziológia, de könnyebbé és gyorsabbá teheti a jobbulást.

A fájdalom a test egyik leginkább komolyan veendő üzenete. Azt jelenti, hogy valami olyan régóta fennálló gond van, ami már a fizikai szintünkre, a működésünkre is hatással tud lenni.

A test mindent megtesz annak érdekében, hogy a fizikai működését lehetőleg semmi ne tudja megzavarni, így minden fizikai probléma azt jelenti, hogy olyan nagyra duzzadt egy megoldatlan kiegyensúlyozatlanság mértéke, hogy már nem lehet szőnyeg alá söpörni.

Sokszor évek kellenek ahhoz, hogy egy fizikai tünet kialakuljon bennünk. Így fel kell készülni arra, hogy lehet, hogy hosszadalmas munkára lesz szükség a fájdalom okának teljes megszüntetésére.

Mi tudok tenni a fájdalommal?

Elsősorban a fájdalom megjelenésének lelki-érzelmi okát vizsgálom és oldom. Bármilyen fájdalomról legyen szó, abból indulok ki, hogy mindig a test leggyengébb része sérül - tehát egy csonttörésnek is van/volt valahol egy oka, ami azt a területet legyengítette - és ennek a gyengeségnek az érzelmeinkben vagy a gondolkodásunkban van az oka.

Ezután, vagy ezzel párhuzamosan, beazonosítom és helyreállítom a test energiaáramlását, hogy a fájdalom intenzitása csökkenjen, és az öngyógyító folyamatok beinduljanak.

A kineziológia specialitása, amit semmilyen más módszer nem ismer, a reaktivitás.

Izomfájdalmak hátterében nagyon sokszor reaktivitás áll. Gyakran akkor történik, ha az izmot valamilyen sérülés vagy trauma éri, de okozhatja stressz vagy érzelmi probléma is. Ilyenkor egy másik izom igyekszik átvenni a működésében gátolt izom munkáját, ami viszont idővel az extra munkát végző izom begörcsöléséhez, fájdalmához vezet.

Gyakran csak a rosszul működő izom munkájának a helyreállítása - mivel leveszi a többletterhet - elmulasztja a fájdalmat

Ezen felül bármi reaktív lehet bármivel. Érzelmi stressz okozhat izomgörcsöt, izmok reaktívak lehetnek csakrákkal, meridiánokkal, a szemünk működése a fülünk kiegyensúlyozottságával és fordítva... a lehetőségek száma szinte végtelen.

És szerencsére mindegyik beazonosítható és kiegyensúlyozható!